Www.zoobio.dk | FAQ

Bare skriv navnet på det produkt, du leder efter, i søgefeltet. Eller du kan bladre gennem vores butik ved at vælge et specifikt dyr.
 

Vælg det produkt, du har besluttet dig for at købe, og tilføj den til din indkøbskurv. Du kan vælge at ændre mængden af produkterne, eller slette varen fra indkøbskurven før du afgiver din bestilling.
Når du er færdig med at handle, så klik på "til betaling"
Hvis du allerede har en konto, skal du venligst logge på nu.
Hvis du er en ny kunde, skal du registrere dig. Følg venligst alle trinnene for bestillingen ved at klikke "fortsæt". Tast den påkrævede information ind så vel som betalings- og leveringsadresserne, leveringsbetingelse og pris samt betalingsmetode.
Du vil der efter blive videreført til en oversigt over dine bestilling. Forsikr dig venligst om, at alle dine informationer er korrekte, og læs vores Vilkår og Betingelser.
Klik så på "køb".
Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder:
- Bankoverførsel
- Forudbetaling
- PayPal
- Kreditkort
Vælg den betalingsmetode, der passer dig bedst.
Vi har intet minimums bestillingsbeløb.
Ja, vi sender en bekræftigelse til din email så snart din bestilling er afgivet.
Leveringstiden for produkter på lager er på 1-3 forretningsdage, for forsendelser inden for Europa kan det tage 2-5 forretningsdage.
Koster forsendelsen 79,00 kr. 
Ja, vi sender dig en forsendelsesbekræftigelse, når bestillingen er sendt afsted.
Du kan følge din bestilling ved at indtaste dit sporingsnummer:
http://www.dhl.dk/da.html
Nogle gange kan bestillingen blive opdel i adskillige pakker og ankomme på forskellige dage. Hvis du alligevel modtager en ukomplet bestilling, så kontakt venligst vores kundeservice.
Nej, desværre. Vi behandler og afsender alle bestillinger hurtigst muligt.
Det er ikke tilladt at afbestille mad, der er blevet åbnet. Forgængelige produkter som frossent foder og levende kulturer samt specielt bestilte varer og produkter, der ikke kan genbruges efter et medicinsk hygiejnisk eftersyn kan heller ikke returneres.
Kontakt venligst vores kundeservice først, og orienter dem. Send derefter varen tilbage til os. Når vi har modtaget og tjekket varen, vil vi refundere dig. For mere information bedes du venligst referere til vores Brugsbetingelser.
Du vil få dine penge tilbage så snart varen er blevet modtaget og tjekket af os. Som en tommelfingerregel tager dette sædvanligvis 2-4 forretningsdage.
Du kan finde alle vores tilbud og rabatter på vores hjemmeside. Her finder du også information om de seneste salg i vores nyhedsbreve.
Før du kontakter os, bedes du venligst referere til vores FAQ-sektion.
Hvis du stadig behøver hjælp fra vores kundeservice, så kontakt os via telefon:
+45 78 75 48 75.
Hav venligst dit kundenummer klar, så vi kan hjælpe dig.
Eller du kan bruge vores kontaktformular. Vi vil svare dig hurtigst muligt.
 
Følg os venligst på Facebook, Twitter og Google+, og drag fordel af vores nyeste kampagnetilbud og kuponer.

Hvis du ikke fandt svaret til dit spørgsmål, så ring venligst til os eller send en e-mail.

Kontakt

Følg Zoobio
  • Twitter
  • Google+
  • Facebook
  • Facebook

BIO - de - oko - 006 de - oko - 006

Kompetent supporthold
Over Zoobio
Sikker køb
  • Hurtig levering
  • Kundebeskyttelse
  • Databeskyttelse
  • Sikker Betaling med SSL-Kryptering
  • Bedste priser
Sikker betaling
  • VISA
  • PayPal